HVA KOSTER FRAKT, OG HVA ER LEVERINGSTIDEN?

🇪🇺 Europe: Gratis frakt på ordre over 2500 kr. (250€)

  • Pris under 2500 kr. er 190 kr. For DHL express levering. 3-5 dager. 
  • De fleste varer hos oss har ikke tollgebyr, sjekk importregler for ditt land.
  • Prisene på siden er uten MVA/SKATT, dette blir du belastet av eksportør senere. Tilhørende avgifter betales av kunde.

🇳🇴 Norway:  Gratis frakt på ordre over 3000 kr.

Priser under 3000 kr.:

  • Brev - 59 kr. 
  • Standard frakt - 149 kr. (2-5 dager)
  • Hjemlevering - 199 kr. (2-4 dager)
  • Bedriftpakke - 249 kr. (1-3 dager) (Gratis på ordre over 5000kr)

 🇬🇧 UK+🌍 Rest of the world:

Beklager vi leverer kun til Skandinavia og Europa for øyeblikket. Send oss en mail om du har et sterkt ønske om å bestille fra et land som ikke er på listen vår.

 KOMMER DET SKATTER OG AVGIFTER I TILLEGG?

  • Våre priser vises eks mva. og når du kommer til kassen legges disse til (dersom du er Norsk kunde). Dette da Lash Look primært selger til bedrifter, og da er det mer vesentlig å se prisene eks. mva. Det kommer INGEN toll ved siden av dersom du bor i Norge.

HVILKEN VALUTA HANDLER MAN I?

  • Lash Look AS / Byūti.no har sine røtter i Norge og vi må ta betalt i Norske kroner (NOK) 

HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?

  • Ordre sendes samme dag om den blir bestilt før 11:30 (am) Hvor lang tid det tar med frakt avhenger av hvor du bor og om du har lagt inn riktig adresse og navn. Posten leverer og sender kun i ukedager. Så om det bestilles ila. en helg blir det sendt med posten førstkommende mandag.

NÅR MÅ PAKKEN HENTES PÅ POSTKONTOR?

  • Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg vil du bli fakturert med et gebyr på 175,- for fraktkostnaden. Å hente i vårt faste utsalgssted er gratis og må hentes innen 5 virkedager. Husk å ta med ordrebekreftelsen, enten på papir eller elektronisk.
     

 

HVILKE BETALINGSMETODER TILBYR BYŪTI?

  • Kortbetaling (nets) : Dersom du velger NETS kan du trygt metale med kort.
  • Faktura BEDRIFT (nets): Dersom du sørger for å skrive inn ditt bedrift navn og org.nummer kan du velge NETS og deretter blir du sendt videre til en side hvor du kan velge Afterpay 30 dager bedrift. Da sendes fakturaen til din e-post.
  • Faktura privat (nets): Velg NETS og dertter afterpay 14 dager. Detter er en løsning som krever personnummer og du får ikke spesifisert firmanavn på faktura. Du kan få firmanavn spesifisert på ordrebekreftelse.
  • VIPPS (nets): Velg nets, og gå videre til betaling med vipps.
  • Klarna: 14 dager eller slutten av mnd. Dette er en løsning som krever personnummer og du får ikke spesifisert firmanavn på faktura.

HVOR FINNER JEG FAKTURA ELLER KVITTERING I ETTERTID?

Om du trykker (HER) kan du laste ned kvitteringer for alle dine kjøp hos Lash Look. Dersom du har valgt betaling med kort eller vipps er denne nok for ditt regnskap. Om du har valgt klarna eller afterpay må du logge inn på deres portaler og finne tilhørende faktura fra dem i tillegg. 

  • Gå til Klarna sin portal ved å trykke (HER) Kontakt tlf: +47 21018991
  • Gå til Afterpay sin portal ved å trykke (HER) Kontakt tlf: +47 22878930
  • Dersom du er trukket dobbelt med kort kontakt nets på tlf: +47 81500585 

HVORDAN BESTILLER JEG?

Alle ordre hos Byūti gjøres av kunden selv i nettbutikken, vi tar ikke i mot manuelle bestillinger. Legg ønskede produkter i handlekurven, husk at prisen du ser er eks. mva. og at dersom du handler i Norge blir dette lagt til i siste steg av bestillingen, dersom du handler fra utlandet vil du bli etterfakturert for VAT i ditt eget land. 

HVEM KONTAKTER JEG OM JEG LURER PÅ NOE MED MIN ORDRE?

Dersom du har spørsmål kan du kontakt oss på følgende måter:

  • 📞 Tel: +47 22120042 (man-fre 10:00-15:00) Vi prater Norsk eller Engelsk.
  • 📩 Mail: webshop@lashlook.no
  • 🏢 Besøk oss: Huitfeldtsgate 19, 0253 oslo. Vi har noen hovedprodukter tilgjengelig for salg i butikken, og du kan hente varene dine her om du bestiller. Viktig å vente til du får beskjed om at den er klar.

KAN JEG AVBESTILLE, ENDRE ELLER RETURNERE MIN ORDRE?

Du må ta kontakt om du ønsker noe av dette, men det kan være mulig.

  • Om bestillingen ikke er sendt kan den avbestilles.
  • Dersom du vil legge til noe i din ordre og den ikke er sendt enda. Da kan du lage en ny ordre, hvor du velger å hente produktene hos oss. Og noterer hvilken ordre varene skal sendes med. Ring oss gjerne for å forsikre deg om at de sendes sammen. Er dette sent på kvelden, send oss en mail.
  • Dersom du ikke er fornøyd med varen/e, ta kontakt og vi finner en løsning! Vi har alltid fornøyd-garanti.